SWK.se

Vindsurfingskola.se

Uthyrning

För du som har gått vindsurfingskola eller redan kan vindsurfa och vill pröva Erstaviken finns det utrustning för uthyrning.

Vi har det mesta, brädor med centerbord, freeridebrädor, funboards och segel från 2.5 m2 till 9 m2. Våtdräkt, skor och hängsele ingår. Vi har även en SUP-bräda för dig som vill testa SUP-paddling.

Om du inte besökt Saltsjöbadens Windsurfingklubb tidigare rekomenderar vi att du tar med matsäck (kylskåp och micro finns) eftersom caféet inte alltid har öppet.

Vindsurfingutrustning: 200 kr per timme eller 650 kr för en heldag.
SUP-bräda: 150 kr per timme.

För att hyra vindsurfingutrustning ska du uppnått åtta års ålder och vara simkunnig.

Förvaring

Saltsjöbadens Windsurfingklubb har ett eget brädförråd med platser som går att hyra. För att hyra plats krävs medlemskap i SWK. Hyra 600 kr per år.

För yttligare information kontakta klubben.